Suunnittele ja valmista käyttötarkoitukseltaan uusi käsityötuote tai -teos
joko yhdestä tai useammasta rikkinäisestä ja tarpeettomasta esineestä

torstai 10. tammikuuta 2013

Blogi starttaa!

Heissan! Tämä on ihka ensimmäinen blogini jota pidän ja sen olisi tarkoitus toimia tekeillä olevan käsityön lukiodiplomini portfoliona. Vinkit ovat tervetulleita sillä minä en ole mikään tekniikkavelho! :D Olisi myös kivaa saada kuulla teidän muiden mielipiteitä tässä pikku hiljaa valmistuvasta työstäni (:


Päivittelen tänne blogiini kuvia ja ajatuksiani työni etenemisestä sitä tahtia kuin vain kerkeän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti