Heissan! Tämä on ihka ensimmäinen blogini jota pidän ja sen olisi tarkoitus toimia tekeillä olevan käsityön lukiodiplomini portfoliona. Vinkit ovat tervetulleita sillä minä en ole mikään tekniikkavelho! :D Olisi myös kivaa saada kuulla teidän muiden mielipiteitä tässä pikku hiljaa valmistuvasta työstäni (:
Päivittelen tänne blogiini kuvia ja ajatuksiani työni etenemisestä sitä tahtia kuin vain kerkeän :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti