Suunnittele ja valmista käyttötarkoitukseltaan uusi käsityötuote tai -teos
joko yhdestä tai useammasta rikkinäisestä ja tarpeettomasta esineestä

lauantai 12. tammikuuta 2013

Lederhosenit palasiksi! ;)

Koluttuani pari kirpparia läpi, tein mahtavan löydön! Löysin todella hyvässä kunnossa olevat tekonahkahousut :D Tottakai ostin ne heti paikalla sillä ne eivät ilokseni olleet kovin kalliit.
Tässä tekonahkahousut ovat vielä alkuperäisessä olemuksessaan (:
 
Siispä seuraavalla lukion käsityöntunnilla ratkoin ne palasiksi ja leikkasin korsettiin tarvitsemani kappaleet. Housuista tuli juuri sopivasti kangasta korsettia varten :) 
Ommellessani korsetin päälliosaa kokoon, tykästyin tekonahkaan materiaalina aivan valtavasti! Se oli niin mukavan helppoa ommella, ainoa miinus on se, että tekonahkaan jää helposti jälkiä nuppineuloista. 
Ilokseni vältyin kuitenkin kömmähdyksiltä, sillä silloin minun olisi pitänyt käydä metsästämässä jostain toiset nahkahousut.... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti