| Tässä tekonahkahousut ovat vielä alkuperäisessä olemuksessaan (: |
Siispä seuraavalla lukion käsityöntunnilla ratkoin ne palasiksi ja leikkasin korsettiin tarvitsemani kappaleet. Housuista tuli juuri sopivasti kangasta korsettia varten :)
Ommellessani korsetin päälliosaa kokoon, tykästyin tekonahkaan materiaalina aivan valtavasti! Se oli niin mukavan helppoa ommella, ainoa miinus on se, että tekonahkaan jää helposti jälkiä nuppineuloista.
Ilokseni vältyin kuitenkin kömmähdyksiltä, sillä silloin minun olisi pitänyt käydä metsästämässä jostain toiset nahkahousut....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti