Suunnittele ja valmista käyttötarkoitukseltaan uusi käsityötuote tai -teos
joko yhdestä tai useammasta rikkinäisestä ja tarpeettomasta esineestä

tiistai 23. huhtikuuta 2013

Ristiin, rastiin :D

Käytiin äidin kanssa pari päivää sitten hakemassa tarvikkeita Ideaarkin Eurokankaasta ja ajattelin, että jes nyt saan viimein tehtyä sen korsetin loppuun kun voin ostaa lisää sirkkarenkaita. Mutta arvatkaas kuinka kävikään? Juuri ne minun tarvitsemani sirkkarenkaat olivat lopussa! MURRR!! Mutta sain kuitenkin ostettua sopivan levyistä satiininauhaa korsetin kiristämistä varten :)

Seuraavana päivänä minä sitten kävin koulun jälkeen Hämeenkadun Eurokankaassa, koska minulle oltiin Ideaparkin myymälässä luvattu, että niitä löytyy sieltä. Mutta kun pääsin liikkeeseen ja kysyin niin minulle vastattiin, ettei heillä oli koskaan sellaisia ollutkaan! Siinä vaiheessa minulle alkoi iskeä jo pieni paniikki. Mitä jos en löytäisikään mistään enää niitä samoja sirkkarenkaita? Sehän näyttäisi ihan pöhköltä jos osa olisi erilaisia!

Hämeenkadun Eurokankaasta suuntasin sitten Nappipuotiin ja ajattelin matkalla, että jos niitä ei ole sielläkään niin sitten niitä ei ole missään! Kun astuin puodin ovesta sisään minua jännitti jo aikalailla. Helpotuksekseni heiltä löytyi kyseisiä sirkkarenkaita vielä yksi paketti. Mikä tuuri! Helpotuksesta huokaisten suuntasin bussipysäkille.

Kotiin päästyäni hain ensitöikseni vasaran ja sen samaisen puukalikan jota olin viimeksikin käyttänyt ja laitoin loput sirkkarenkaista kiinni korsettiin.

Korsetti kaikkine sirkkarenkaineen, mutta vielä ilman nauhaa :)
Sitten pujottelin vielä hankkimani satiininauhan sirkkarenkaista ja pyysin äitiä kiristämään korsetin ylleni. Äiti ei oikein ilahtunut pyynnöstäni sillä hän ei tykkää yhtään korsettien kiristelystä x) Lopputulos oli kuitenkin sen arvoinen! Korsetti istui hyvin ja tekonahka oli materiaalina aivan mahtava valinta, koska se joustaa hieman niin korsetin kanssa pystyy hengittämään! :D

Tältä korsetti näyttää takaa 

ja tältä edestä :D
Ihanaa, että sain korsetinkin nyt valmiiksi! Enää puuttuu vain yksi yläosa :) Ehkä minä sittenkin selviän tästä elävänä ;P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti